You are here : Home » Jobs

Jobs

ESSEC - Tenure Track Position in Finance - 29/10/2013

The Finance Department of the ESSEC Business School is recruiting an assistant professor for a tenure track position for its Paris (Cergy) campus.

>> Position details

The Department invites applications from candidates in the field of corporate finance. Candidates should be expected to complete their Ph.D. at the latest in September 2014, and should exhibit potential for excellence in research.

More information on ESSEC can be found at www.essec.edu .