You are here : Home » Jobs

Jobs

SKEMA Business School - Associate Professor - 07/02/2013

POSITION IN ACCOUNTING, AUDITING & MANAGEMENT CONTROL at SKEMA BUSINESS SCHOOL (Lille)

The Department Finance and Accounting of SKEMA Business School is seeking applicants for the position of Associate Professor in Accounting, Auditing and Management Control to begin on September 1, 2013. Applicants must demonstrate a 3 years-experience in both teaching and research.

>> Job offer

Please send the complete application package by email to :

perrine.senechal@skema.edu