You are here : Home » Conferences

Conferences

SESSION I-2 : OPTION MARKETS (18/12/2006 à 09h30)

NAVATTE Patrick (IGR, UNIVERSITE DE RENNES I)

A study of mutual insurance for bank deposits

Auteurs : Bernard Carole (University of Waterloo); Le Courtois Olivier (EM Lyon) ; Quittard-Pinon François (ISFA Lyon I)

Intervenants : Bernard Carole

Rapporteurs : Bagnarosa Guillaume (Université de Paris 1 Panthéon Sorbonne)

Télécharger le fichier joint

An Implicit Martingale Restriction in a Closed-form Higher Order Moments Option Pricing Formula based on Padé Approximants

Auteurs : Bagnarosa Guillaume ; Jurczenko Emmanuel (ESCP-EAP) ; Maillet Bertrand (Université Paris 1)

Intervenants : Bagnarosa Guillaume

Rapporteurs : Mancini Loriano (Swiss Banking Institute University of Zurich)

Télécharger le fichier joint

Option Pricing with Aggregation of Physical Models and Non parametric Statistical Learning

Auteurs : Mancini Loriano (Swiss Banking Institute University of Zurich) ; Fan Jianqing (Princeton University)

Intervenants : Mancini Loriano

Rapporteurs : Bernard Carole (University of Waterloo)

Télécharger le fichier joint

Retourner au planning de la conférence