You are here : Home » Conferences

Conferences

SESSION V-1 : CORPORATE FINANCE 3 (20/12/2005 à 09h30)

F. DERRIEN (University of Toronto)

Retail Financial Distress Prediction Using Credit Scoring Techniques

Auteurs : ANSELL J. (University of Edinburgh) and HU Y.C. (University of Edinburgh)

Intervenants : Yu-Chiang HU

Rapporteurs : D. ISAKOV (University of Fribourg and FAME)

Non-Financial Stakeholder Relationship Costs as Determinant of Capital Structure: Evidence from First-Time Business Start-Ups

Auteurs : FRANCK T. (Catholic University of Leuven) and HUYGHEBAERT N. (Catholic University of Leuven)

Intervenants : Tom FRANCK

Rapporteurs : B. SERIFSOY (Goethe University)

Télécharger le fichier joint

Repurchasing Shares on a Second Trading Line

Auteurs : CHUNG D.Y. (Simon Fraser University), ISAKOV D. (University of Fribourg and FAME) and PÉRIGNON C. (Simon Fraser Uni.)

Intervenants : Dušan ISAKOV

Rapporteurs : Y.C. HU ( University of Edinburgh)

Télécharger le fichier joint

Retourner au planning de la conférence