You are here : Home » Conferences

Conferences

SESSION IV-1 : CORPORATE FINANCE 2 (19/12/2005 à 16h30)

E. GINGLINGER (University of Paris Dauphine)

Ownership Structure and Board Characteristics as Determinants of CEO Turnover in French-Listed Companies

Auteurs : NGUYEN-DANG B. (HEC Paris)

Intervenants : Bang NGUYEN-DANG

Rapporteurs : M. MEOLI (Bergamo University and Cass Business School)

Télécharger le fichier joint

‘Running in the Family’ - The Evolution of Ownership, Control, and Performance in German Family-owned Firms 1903-2003

Auteurs : EHRHARDT O. (Humboldt Uni. and Uni. of Witten/Herdecke), NOWAK E. (Uni. of Lugano) and WEBER F.M.(Uni. of Witten/Herdecke)

Intervenants : Eric NOWAK

Rapporteurs : B. NGUYEN-DANG (HEC Paris)

When controlling shareholders “live like kings”: The case of Telecom Italia

Auteurs : MEOLI M. (Bergamo University and Cass Business School), PALEARI S. (Bergamo University) and URGA G. (Cass Business School)

Intervenants : Michele MEOLI

Rapporteurs : G. CHEMLA (University Paris Dauphine)

Télécharger le fichier joint

Retourner au planning de la conférence