You are here : Home » Conferences

Conferences

SESSION II-2 : PORTFOLIO MANAGEMENT 1 (19/12/2005 à 11h30)

D. ISAKOV (University of Fribourg and FAME)

Do Families Matter in Institutional Money Management Industry - The Case of New Portfolio Openings

Auteurs : BERZINS J. (Indiana University)

Intervenants : Janis BERZINS

Optimal Portfolios when Volatility can Jump

Auteurs : BRANGER N. (Goethe University),SCHLAG C. (Goethe University) and SCHNEIDER E. (Goethe University)

Intervenants : Eva SCHNEIDER

Télécharger le fichier joint

The Performance of Investment Grade Corporate Bond - Funds: Evidence from the European Market

Auteurs : DIETZE L.H., ENTROP O. and WILKENS M.(Catholic University of Eichstaett-Ingolstadt)

Intervenants : Oliver ENTROP

Rapporteurs : G. SAN FILIPPO (EUROFIDAI)

Télécharger le fichier joint

Retourner au planning de la conférence