You are here : Home » Conferences

Conferences

SESSION VI-1 : CORPORATE FINANCE 4 (17/12/2004 à 11h00)

F. DERRIEN (University of Toronto)

Organization of Research Departments And Financial Analysts’ Performance: Sector versus Country Specialization

Auteurs : F-A. SONNEY (University of Neuchatel, FAME)

Intervenants : F-A. SONNEY

Rapporteurs : B. NGUYEN DANG (HEC Paris School of Management)

Do Financial Analysts Curb Earnings Management? International Evidence

Auteurs : F. DEGEORGE (University of Lugano, CEPR) & Y. DING (HEC, CEIBS) & T. JEANJEAN (HEC) & H. STOLOWY (HEC)

Intervenants : T. JEANJEAN

Rapporteurs : C. FRANCOEUR (HEC Montréal)

Télécharger le fichier joint

Investigation of the impact of financial communication intensity on the conditional volatility of stock returns

Auteurs : J-G. COUSIN (Université de Lille 2) & T. DE LAUNOIS (Université Catholique de Lou

Intervenants : J-G. COUSIN

Rapporteurs : D K. NGUYEN (CERAG –Université de Grenoble 2)

Télécharger le fichier joint

Retourner au planning de la conférence