You are here : Home » Conferences

Conferences

SESSION V-2 : FINANCIAL MARKETS 6 (17/12/2004 à 09h00)

H. DAOUK (Cornell University)

Market Deregulations, Volatility and Spillover Effects: Evidence from Emerging Stock Markets

Auteurs : D K. NGUYEN ( CERAG – UMR 5820 – CNRS et Université de Grenoble 2)

Intervenants : D K. NGUYEN

Rapporteurs : T. DELAUNOIS (Université Catholique de Louvain)

Télécharger le fichier joint

The Determinants of the Time to Efficiency in Options Markets : A Survival Analysis Approach

Auteurs : L. DEVILLE (CNRS, CEREG, Université de Paris-Dauphine) & F. RIVA (CEREG, Université de Paris-Dauphine)

Intervenants : F. RIVA

Rapporteurs : H. DAOUK (Cornell University)

Télécharger le fichier joint

Necessary and Sufficient Conditions for the Absence of Static Arbitrage Among European Calls

Auteurs : L. COUSOT (New-York University)

Intervenants : L. COUSOT

Télécharger le fichier joint

Retourner au planning de la conférence