You are here : Home » Conferences

Conferences

SESSION III-2 : FINANCIAL MARKETS 3 (16/12/2004 à 14h30)

C. GRESSE (CEREG, Université de Paris 10 Nanterre)

The CAPM and the Risk Appetite Index: theoretical differences and empirical similarities

Auteurs : M. PERICOLI (Bank of Italy) & M. SBRACIA (Bank of Italy)

Intervenants : M. PERICOLI

Rapporteurs : L. DE MOOR (FWO and DTEW, KU Leuven)

Télécharger le fichier joint

CAPM Tests and Alternative Factor Portfolio Composition: Getting the Alpha’s Right

Auteurs : L. DE MOOR (FWO and DTEW, KU Leuven) & P. SERCU (Graduate School of Business Studies, Leuven)

Intervenants : L. DE MOOR

Rapporteurs : M. PERICOLI (Bank of Italy)

Télécharger le fichier joint

Conditions ensuring the separability of asset demand for all risk-averse investors

Auteurs : K. DACHRAOUI (HEC Montréal) & G. DIONNE (HEC Montréal)

Intervenants : G. DIONNE

Rapporteurs : M. VERLAINE (GRID, ENSAM)

Télécharger le fichier joint

Retourner au planning de la conférence