You are here : Home » Conferences

Conferences

SESSION VIII-1 : MARCHES FINANCIERS X (19/12/2003 à 16h30)

F. QUITTARD-PINON (Université de Lyon 1)

Alternative Risk Measures for Alternative Investments

Auteurs : A. CHABAANE (BNP Paribas) & J.P. LAURENT (U. de Lyon & BNP Paribas) & Y. MALEVERGNE (U. de Lyon) & F. TURPIN (BNP Paribas)

Télécharger le fichier joint

Optimal real consumption, labour supply and asset allocation for a HARA investor with habit formation

Auteurs : F. MENONCIN (Universita di Brescia)

Intervenants : F. MENONCIN

Télécharger le fichier joint

PERFORMANCE OF ACTIVELY MANAGED MUTUAL FUNDS: ASYMMETRIC INFORMATION EFFECTS REVISITED

Auteurs : R. BURLACU & P. FONTAINE & S. JIMENEZ-GARCES (Université de Grenoble 2)

Intervenants : S. JIMENEZ-GARCES

Télécharger le fichier joint

Retourner au planning de la conférence