You are here : Home » Conferences

Conferences

SESSION VI-2 : MARCHES FINANCIERS VII (19/12/2003 à 10h30)

P. BATTEAU (IAE d'Aix-en-Provence)

Incomplete Information, heterogeneous beliefs and bounded rationality

Auteurs : T. BERRADA (HEC Montréal et CIRANO)

Intervenants : T. BERRADA

Télécharger le fichier joint

Effciency of betting markets and rationality of players: evidence from the french 6/49 Lotto

Auteurs : P. ROGER (Université Louis Pasteur) & M.H. BROIHANNE (Université Louis Pasteur)

Intervenants : M.H. BROIHANNE

Privatization and Stock Market Liquidity

Auteurs : B. BORTOLOTTI (U. de Turin) & F. DE JONG (U. d'Amsterdam) & G. NICODANO (U. de Turin) & I. SCHINDELE (U. d'Amsterdam)

Intervenants : B. BORTOLOTTI

Télécharger le fichier joint

Actual share repurchases and corporate liquidity

Auteurs : E. GINGLINGER (Université de Paris Dauphine) & J. HAMON (Université de Paris Dauphine)

Intervenants : J. HAMON

Télécharger le fichier joint

Retourner au planning de la conférence