You are here : Home » Conferences

Conferences

SESSION VI-1 : FINANCE D'ENTREPRISE V (19/12/2003 à 10h30)

E. GINGLINGER (Université de Paris-Dauphine)

Monitoring committees and organization of boards of directors in French large firms

Auteurs : H. YEO (Université de Toulouse I)

Intervenants : H. YEO

Télécharger le fichier joint

Le controle des free cash flows dans les entreprises japonaises: analyse de l'importance des dividendes

Auteurs : S. NIVOIX (Université de Poitiers)

Intervenants : S. NIVOIX

Télécharger le fichier joint

ON THE DETERMINANTS, COSTS, AND BENEFITS OF PYRAMIDAL OWNERSHIP: EVIDENCE ON EXPROPRIATION OF MINORITY INTERESTS

Auteurs : N. ATTIG (Université de Laval) & K. FISHER (Université de Laval) & Y. GADHOUM (Université du Québec à Montréal)

Intervenants : Y. GADHOUM

Télécharger le fichier joint

Retourner au planning de la conférence