You are here : Home » Conferences

Conferences

SESSION V-3 : MARCHES FINANCIERS VI (19/12/2003 à 08h30)

C. GRESSE (Université de Paris 10 Nanterre)

Short Sale Restrictions, Stock Returns, and the Cost of Equity: Evidence From World Markets

Auteurs : A. CHAROENROOK (Vanderbilt University) & H. DAOUK (Cornell University)

Télécharger le fichier joint

New Economy and the Effects of Industrial Structures on International Equity Market Correlations

Auteurs : C-Y. PARK (Asian Development Bank) & J. WOO (DePaul University)

Intervenants : C-Y. PARK

Télécharger le fichier joint

STOCK MARKET RETURN AND TIME-VARYING VOLATILITY IN AN EMERGING MARKET: EVIDENCE FROM SUB-SAHARAN AFRICA (SSA)

Auteurs : G. NOUYRIGAT (IUT de Valence)

Intervenants : G. NOUYRIGAT

Télécharger le fichier joint

Retourner au planning de la conférence