You are here : Home » Conferences

Conferences

SESSION IV-2 : PORTFOLIO MANAGEMENT II (18/12/2006 à 16h30)

ROGER Patrick (UNIVERSITE STRASBOURG I)

Mutual fund performance : skill or luck ?

Auteurs : Cuthbertson Keith ; Nitzsche Dirk (Cass Business School, City University London) ; O’Sullivan Niall (University College Cork)

Intervenants : Cuthbertson Keith (Cass Business School, City University London)

Rapporteurs : Poncet Patrice (PRISM, Faculty of Management Sciences, Université de Paris 1)

Télécharger le fichier joint