You are here : Home » Conferences

Conferences

SESSION IV-1 : INTERNATIONAL FINANCE I (18/12/2006 à 16h30)

GILLET Roland (UNIVERSITE PARIS I)

Foreign Direct Investment and Exchange Rate Volatility: a Non-Linear Story

Auteurs : Jeanneret Alexandre (Swiss Finance Institute, University of Lausanne - Ecole des HEC)

Intervenants : Jeanneret Alexandre (Swiss Finance Institute, University of Lausanne - Ecole des HEC)

Rapporteurs : Joliet Robert (Belgian National Funds for Scientific Research, University of Liège, HEC-Business School)

Télécharger le fichier joint

Does Social Responsibility Deter Shares from Higher Returns? An European Empirical Study

Auteurs : Arbelaeza Harvey (Monterey Institute) ; Cousin Jean-Gabriel (ESA, Lille II) ; Jemel Hager (IAE, Université de Lille I)

Intervenants : Jemel Hager (IAE, Université de Lille I)

Rapporteurs : Tyrell Marcel (Goethe University Frankfurt;)

U.S. Dollar Exposure of Multinational Firms from U.S. Dollar-Pegged Economies

Auteurs : Joliet Robert (Belgian National Funds for Scientific Research, University of Liège, HEC-Business School)

Intervenants : Joliet Robert (Belgian National Funds for Scientific Research, University of Liège, HEC-Business School)

Rapporteurs : Mellios Constantin (Université de Paris I)