You are here : Home » Finance Bulletin » News

News

ESSEC BS - Nonstandard Investment Choice Workshop - September 20, 2019 - 15/04/2019

The Nonstandard Investment Choice Workshop aims at bringing together, during a full one-day event, international scholars doing research in a wide range of topics including, but not limited to, behavioral portfolio choice models, asset allocation with derivatives, portfolio insurance, hybrid portfolios, crypto-assets and blockchain, energy and commodity assets, alternative investments, and frictional asset allocation.

>> Call for papers

Submission deadline: April 30, 2019