You are here : Home » Finance Bulletin » News

News

Université de Lille - 4th International Workshop on “Financial Markets and Nonlinear Dynamics” (FMND) - May 31st - June, 1st - 22/01/2019

The 4th International Workshop on “Financial Markets and Nonlinear Dynamics” discusses innovative econometric modeling approaches that can serve as valuable frameworks to improve the understanding of price formation, and assess the risk dynamics.

>> Call for papers

Deadline for submission: February 28, 2019