You are here : Home » Finance Bulletin » News

News

Audencia BS - Call for Papers: 3rd PANORisk Conference - 29-30 Nov 2018 - 04/06/2018

PANORisk is a regional project sponsored by Région Pays de la Loire that involves several institutions (Audencia Business School, ESSCA School of Management, University of Angers, University of Le Mans, and University of Nantes).

The aim of the PANORisk project is to promote scientific research in the field of risk management and to help investors and policymakers in the area of product placement, insurance and new types of risk.

>> Call for papers

Submission deadline: September 7, 2018