You are here : Home » Finance Bulletin » News

News

LaRGE Research Center - PhD CANDIDATES IN FINANCE – Call for Applications - 02/05/2018

LaRGE Research Center (University of Strasbourg) is looking for ambitious students with a master degree in finance or in financial economics and the experience of writing a master thesis to apply for a PhD grant ("contrat doctoral").

>> Call for applications

Applicants should have a strong research interest in finance. Selected candidates will be recruited and funded for a period of 3 years.

Back