You are here : Home » Finance Bulletin » News

News

Paris-Dauphine House of Finance - 3rd Call for Projects and Papers - ETF Research Academy - 23/12/2017

The scientific committee of the ETF Research Academy invites submissions of high-quality theoretical or empirical research projects and working papers. The ETF Research academy offers a prize of 10,000€ for each research project selected, and 5 000€ for each article.

>> Call for papers

The deadline for research project and working paper submissions is January 31, 2018.

The ETF research academy was created in 2014 in the Paris-Dauphine House of Finance, in partnership with Lyxor Asset Management.

Back