You are here : Home » Finance Bulletin » News

News

2nd International Bordeaux Workshop in Quantitative Finance, Risk, and Decision Theory - 24 November, 2017 Bordeaux - 13/07/2017

The Bordeaux Banking and Finance Group (University of Bordeaux) organizes the 2nd International Bordeaux Workshop in Quantitative Finance, Risk, and Decision Theory on November 24th.

This workshop aims to widen the analysis of all factors impacting bank risk and firms' financing nexus to the effects of the recent financial crisis, the role of unconventional monetary instruments, the implementation of a new banking regulation.

>> Call for papers

Submission deadline: September 15, 2017