You are here : Home » Conferences » December 2014

December 2014

EUROFIDAI - AFFI 12th INTERNATIONAL PARIS FINANCE MEETING

The traditional annual December International Paris Finance Meeting is organized on December 18, 2014 by EUROFIDAI (European Financial Data Institute) and jointly sponsored by AFFI (French Finance Association), AFG, CDC Institute for Research, CNRS (French National Center for Scientific Research), Institut Louis Bachelier, Equipex BEDOFIH and Fondation Banque de France for research in Money, Finance and Banking.

>> Call for papers

Papers must be submitted on line by June 4, 2014.
Authors will be notified by September 10, 2014.