You are here : Home » Conferences » December 2012

Conference December 2012

EUROFIDAI - AFFI 10th INTERNATIONAL PARIS FINANCE MEETING

The traditional annual International Paris Finance Meeting, organized by AFFI (French Finance Association) and EUROFIDAI (European Financial Data Institute), will be held in Paris on December 20, 2012.

It is jointly sponsored by the CDC Institute for Economic Research, CNRS (French National Center for Scientific Research), Fondation Banque de France for research in Money, Finance and Banking and Equipex BEDOFIH project.

The deadline for submissions is June 11, 2012.

>> https://www.eurofidai.org/accueilReservation.html?IDinfo=197